Overenskomsten for 2026, er nu endeligt på plads. Dette betyder at der nu er offentliggjort en ny reguleringsfaktor, som gælder fra 1. april 2026
Dette betyder at der skal laves en regulering af lønnen for april.
I lønsystemet trykkes på Diverse og vælges "Lønregulering v. ændring af reguleringsfaktor"
Her vises en liste over de medarbejdere som har fået løn i april og som har 1 eller flere løndele som reguleres med reguleringsfaktoren.
Er man enig i reguleringen, skal man bare trykke på "Godkend udbetaling" foroven i billedet. Forudlønnede optræder 2 gange i listen, da de jo skal reguleres for både april og maj.
Er man ikke enig i beløbet, så trykkes på blyanten og man kan rette i beløbet i højre side
Er man ikke enig i, at medarbejderen skal have en regulering, så sættes der flueben yderst til venstre i feltet "fravælg"
Når eventuelle rettelser og fravalg er lavet trykkes der på gem og herefter trykkes på "Godkend udbetaling"
Her vælges OK
Når billedet er færdig med at "snurre", vil navnet på de medarbejdere der blev udbetalt et beløb på, være streget over og der kan ikke udbetales på dem igen.
På medarbejderen ser det således ud:
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.